20 kwietnia 2010

Żyroskopowe kółka do nauki jazdy na rowerze

Aktualnie jestem w trakcie uczenia mojej córci jazdy na rowerze.
Nie jest to łatwe zadanie ani dla niej, bo uczy się czegoś nowego, ani dla mnie, bo okazuje się, że moja kondycja nie jest taka idealna jak myślałem.
Uganianie się za rowerkiem może naprawdę przyprawić o palpitację serca.

Na szczęście na horyzoncie pojawiła się ciekawa alternatywa, która może zastąpić dodatkowe dwa kółka montowane dla bezpieczeństwa przy tylnym kole.

Oto dwa żyroskopowe koła, które zasilane są z akumulatorka, a ich funkcjonalność polega na tym, że same potrafią utrzymywać równowagę (co widać na filmiku poniżej).
Możliwy jest również wybór z pomiędzy trzech ustawień, można zmniejszać lub zwiększać wspomaganie balansu, tak aby dostosować to do postępów dziecka.
Dzięki tym kółkom dzieci mają możliwość łatwiejszego opanowania jazdy na rowerze i na pewno przy mniejszej ilości upadków.

Kółka dostępne są już od 89,99$







Źródło: ThinkGeek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz