14 kwietnia 2010

Kosmetyczne zmiany na blogu

Miałem chwilkę, więc zabrałem się za małe, ale mam nadziej przydatne zmiany na blogu.
W nagłówku zmienił się tekst główny. Wcześniej było "Dante home – takie tam pierdoły...", a teraz jest "Dante home – takie tam gadżety...".

Zmodyfikowałem trochę górną nawigację i dodałem linki do głównych kategorii.
Przeniosłem Feedburner’a i umieściłem go w górnej nawigacji po prawej.
Dodałem tam też ikonki FaceBook i RSS, żeby wszystko było dostępne bez przewijania strony.

W stopce postów umieściłem opcje udostępniania wpisów na Facebooku i w kilku innych serwisach społecznościowych. Może ktoś coś wykopie ;)

W prawej nawigacji dodałem panel z ostatnimi komentarzami i box z fanami strony na FB.

Zmodyfikowałem również stopkę w kanale witryny i wstawiłem tam linki do głównych kategorii bloga. Tą zmianę zobaczą niestety tylko Ci którzy subskrybują RSS bloga.

No i na końcu zmian i bloga (w stopce) dodałem informacje o licencji:
"Teksty dostępne na licencji Creative Commons 2.5 Polska" co uprawnia do niekomercyjnego kopiowania i rozpowszechniania treści. Pozwala tworzyć treści zależne.
A warunkiem do powyższego jest uznanie autorstwa, poprzez podanie linka do wpisu.

Mam nadzieje, że te małe zmiany zostaną przez czytelników pozytywnie odebrane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz