17 marca 2010

Ciekawe efekty zdjęć - online

Już od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem namalowania w kuchni na jednej ze ścian dużego portretu mojej córci i żonki. Znaleźliśmy nawet ciekawe zdjęcie, na którym będę się wzorował, tylko że chcielibyśmy z Elą aby portret był czarno-biały. A poza tym sam portret nie miałby być idealnie wycieniowany, tylko mieć twarde zarysy cieni.
Długo kombinowałem w programie graficznym nadawanie efektów, ale te zabiegi na nic się zdały, bo efekty jakoś mnie nie zadowalały.
Dlatego postanowiłem poszukać jakiegoś kreatora w Internecie.
Po paru minutach googlowania dostałem się na stronę BeFunky.com i okazało się, że to jest to czego szukałem.

Główna idea strony to właśnie modyfikowanie zdjęć i okraszanie ich ciekawymi efektami.
Nawigacja po stronie jest bardzo prosta i łatwo można się w tym wszystkim połapać, pomimo tego, że strona jest w języku angielskim.
Dostępnych jest około 20 różnych efektów, a każdy z nich ma jeszcze kilka różnych wersji.
Zdjęcia można wrzucać z kompa, kamerki internetowej, adresu url lub bezpośrednio z jakiegoś serwisu hostującego zdjęcia (np. Picasa, Flickr, Facebook, MySpace i inne).

Konkretny efekt wybieramy klikając na miniaturkę.
Gotowe i przerobione zdjęcie, można z łatwością zapisać na kompie.

W kategoriach znajdują się również efekty, które są dostępne po opłaceniu abonamentu, ale nawet bez tego można wiele zdziałać.

Gorąco polecam zwłaszcza tym którzy nie mają odpowiednich programów, czasu, czy zdolności.

BeFunky.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz