25 marca 2010

Przyrząd do napełniania balonów wodą

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Wielkanocne. W Wielką Sobotę będziemy święcić jajka. W Niedzielę Wielkanocną będziemy jeść świąteczne śniadanie, a w Wielkanocny Poniedziałek będziemy lać się wodą, jak nakazuje tradycja oczywiście.

Niektórzy będą lać z wiadra, inni z sikawek, a jeszcze inni pewnie naszykują balony z wodą.
I właśnie ci z balonami mają najtrudniej, bo taki balonik nie tak łatwo napełnić wodą zwłaszcza jeżeli w pobliżu nie ma dostępu do wody z kranu.
Ten niewielki plastikowy gadżet powinien ich zadowolić, bo dzięki niemu w mgnieniu oka napełnią kilka balonów.
Gadżet kosztuje 8.98 $, a jego obsługa jest banalna. Wystarczy podłączyć go do gumowego szlaucha z wodą, przytwierdzić do jakiegoś blatu i można już pompować wodę do balonów. Dzięki niemu również szybko zawiążemy supeł na końcówce balonika.



Ja tam zawsze byłem zwolennikiem wiadra, bo nie ma to jak chlusnąć z cebra ;)
A może macie jakieś oryginalne sposoby na lanie wody?

Źródło: Craziest Gadgets

1 komentarz:

  1. No to ciekawie.. Ja tam lać nikogo nie będę, bo jak się pochorują (a z moim fartem pewnie tak) to będzie na mnie :D w lany poniedziałek kulturalnie trzeba w godzinach odpowiednich myknąć do babci na obiad, żeby nie oblali :D ależ zabawne, napisałam, że bez neta nie wyrobię i mi go ucięli.. hahaha, dzięki za gratulacje.

    OdpowiedzUsuń