7 marca 2010

Koniec domeny "Dantehome.pl"

No i się skończyło.
Właśnie minął 1 rok od czasu wykupienie przeze mnie domeny "dantehome.pl".
Od tamtego czasu na blogu pojawiło się wiele postów, a nawet bardzo wiele bo idą one w setki. Ale ten czas zleciał.
Kiedy kilka dni temu otrzymałem maila z informacją o końcu okresu premiowego i przedłużenia umowy za 122 PLN zacząłem się zastanawiać czy jest sens za to płacić. I doszedłem do wniosku, że chyba nie.
Co prawda blog przez ten czas dorobił się około 200 unikanych wizyt (po wycofaniu domeny jest 13). Wiem, że to niewiele dla niektórych, ale dla mnie to sporo. Ale jestem pewien, że to nadrobię.

Na szczęście lubię zaczynać od nowa i ogólnie tworzyć, dla tego nie zniechęcam się i mam zamiar nadal pisać co jakiś czas.

A blog Dante home nadal będzie się tak nazywał, ale od tej chwili będzie się znajdował pod adresem: http://dante1977.blogspot.com/

2 komentarze: