11 marca 2009

MacGyver Multitool

Pewnie mało kto ma świadomość istnienia takiego artefaktu (A na pewno osoby młodsze). Celowo go tak nazwałem, bo niejednokrotnie sobie na to zasłużył, ratując z opresji właściciela. I nie chodzi mi tu tylko o tytułowego MacGyvera, bo powszechnie wiadomo, że to Adam Słodowy był pionierem różnorodnego zastosowania tego narzędzia. Ja sam nie raz i nie dwa siedziałem przed telewizorem z wypiekami na twarzy i obserwowałem co Adam potrafi zrobić z tym zrobić. Wtedy dla mnie to była magia.

Dla tych co nie widzieli go w akcji podpowiem, że można z powodzeniem wykorzystać ten (żeby nie napisać spinacz) sprzęt do:

  • otwierania drzwi, zakmów, kłódek, kajdanek i wszystkiego tego co zostało zamknięte.

  • uruchamiania aut - zwłaszcza starych wraków stojących obok miejsc gdzie przetrzymywani są przyjaciele.

  • naprawiania wszelkiego sprzętu mechanicznego

  • Rozbrajania bomb


  • I tym podobne.
    Dla zainteresowanych dodam, że jest to narzędzie, które ma jednak ograniczone zastosowanie i nie wszystko da się nim zrobić.
    Żeby zupgradować narzędzie do wersji wszystko robiącej wystarczy połączyć je z gumą do żucia.
     

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz