26 czerwca 2009

Wielofunkcyjna torba na laptopa

Sam jestem właścicielem laptopa i często korzystam z jego podstawowej zalety jaką jest mobilność. Oczywiście najczęściej zabieram go do łóżka i stawiam na moim stoliku, który zresztą wcześniej opisałem na blogu.
Oczywiście poza sypialnią laptopa można zabrać w bardzo wiele innych nie mniej ciekawych miejsc. A jak powszechnie wiadomo, do przenoszenia laptopa najlepiej wykorzystać torbę.
A jak już jesteśmy przy torbie to nie omieszkałem zwrócić mojej uwagi na ciekawy koncept wielofunkcyjnej torby do lapka.
Torby, która jednocześnie jest podstawką pod laptop, krzesełkiem i oczywiście torbą, a na dodatek bardzo ciekawie wygląda.
Nie pozostaje mi nic innego jak po prostu czekać na producenta, który weźmie ten koncept pod swoje skrzydła.





źródło: Geeky-Gadgets

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz