25 czerwca 2009

Klipsy na kubki

Czasami na biurku lub stole mam taki syf, że mucha nie ma gdzie usiąść. Wtedy jestem zmuszony stawiać kubek z kawą gdzie popadnie. I oczywiście ma to swoje plusy, bo kubek jest zawsze pod ręką, ale też ma minusy; kawowe kółka na dokumentach (mi w zasadzie nie przeszkadzają, ale szefowa marudzi).
Dlatego te klipsy to wybawienie i coś dzięki czemu będę miał zawsze miejsce na kubek, nawet wtedy jak skończy się ono na stole.





Mam nadzieje, że klipsy niedługo wejdą na rynek, bo jestem pewien, że będą się sprzedawać jak świeże bułeczki.

źródło: Geeky-Gadgets

3 komentarze:

  1. To nie dla mnie - mam własny kubek, który by się nie wmieścił!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bądźmy od razu pesymistami, może ktoś pomyśli i zrobi je w kilku rozmiarach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może ten "kubek" ze zdjęć jest w zestawie?

    OdpowiedzUsuń