13 maja 2009

Stolik pod laptopa

Aktualnie jestem posiadaczem poduszki pod laptopa z IKEI i muszę przyznać, że nie jestem z niej specjalnie zadowolony.
Minusem poduszki i ogólnie trzymania laptopa na własnych nogach jest to, że po niedługim czasie zaczynają cierpnąć nogi, to jest podstawowa wada takich podkładek. A samo trzymanie laptopa na nogach ma jeszcze jedną wadę, laptop podczas pracy nagrzewa się i jest ciepły, a czasami nawet gorący.
Komfort pracy - zero.

I właśnie dzisiaj postanowiłem poszukać sobie alternatywy.
No i znalazłem za całe 99 zł w promocji trwającej do 31.05.2009

Dla mnie bomba, mam nadzieje, że moja żona to przeczyta. Bo wielkimi krokami zbliżają się moje urodziny ;)

A wracając do stolika to pełny opis można znaleźć na stronie producenta

Zachęcam również do zapoznania się z opisem ze strony tech.wp.pl

2 komentarze:

  1. Stolik jest super. Co prawda musiałem mu troszkę skrócić nóżki, bo był troszkę za wysoki. Jestem bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń