18 września 2009

Niesamowity rower


Różne rzeczy już widziałem, ale ten rower trochę wprawił mnie w osłupienie. I od razu pomyślałem: Czy na tym da się jeździć? Bardzo mi się spodobał pomysł i wykonanie i ogólnie na plus jest inicjatywa autora, który jak widać nie dał zaszufladkować się w sztywnych "ramach" rowerowych.
Jedyna rzecz, która mi się nie podoba to kolor, za dużo tu tego białego, przez co wydaje się taki sterylny i bardziej kojarzy się rowerem rehabilitacyjnym.

Jestem ciekaw min ludzi, którzy zobaczą ten rower na drodze, na pewno nie jeden z gapiów wykręci kark do granic możliwości.

źródło: Gizmodiva

1 komentarz:

  1. Twój blog został wytypowany do brania udziału w konkursie na najlepszy blog w sieci. Konkurs organizuje forum komputerowe internautów interstart.pl. Twój blog może walczyć o nagrodę główną w konkursie.
    Zajrzyj na http://www.interstart.pl/index.php/topic,39.0.html aby potwierdzić chęć udziału w konkursie.

    OdpowiedzUsuń