18 sierpnia 2009

Kupiłem PSP

No i stało się. Kilka dni temu kupiłem sobie konsole PSP. Nosiłem się z zamiarem zakupu od paru tygodni.
Ten czas poświęciłem na przekabacanie mojej żonki.
No i udało się w końcu, po kilku dniach negocjacji i wypisywaniu plusów dodatnich i plusów ujemnych.
Oczywiście musiałem też dać coś od siebie i postanowiłem sprzedać PS2 z grami i kamerę HD, którą wygrałem jakiś miesiąc temu.
A wracając do samej konsoli, to jestem zachwycony jej możliwościami i łatwością obsługi.
Gry wyglądają dużo lepiej niż na PSX, poza tym ma WiFi i działa na baterii do 6 godzin. Jest lekka i poręczna naprawdę Sony się postarało.

Ach, będzie się działo.

PS. Jak by ktoś chciał to ma do sprzedania PS2 slim (nie przerobione) i 6 oryginalnych gier za 250 PLN
I kamerę Praktica HD za 450 PLN

PS2. przyjmuje tylko oferty z Wrocławia i okolic.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz