22 lutego 2010

W krainie magii...

Niedawno postanowiłem coś napisać, coś powymyślać i spróbować po raz kolejny dać upust swoim pisarskim zapędom. Nie wiem czy ktoś to będzie czytał i czy komuś się to w ogóle spodoba, ale po mimo wszytko piszę, bo mi się chce.
Liczę po cichu na jakieś komentarze i krytykę, ale i bez tego dam sobie radę.
Wymyśliłem sobie Instytut Magii Wszelakiej, w którym to dzieją się opisywane i wyssane z palce sytuacje. Gdzie magia przeplata się z technologią, która z racji magiczności całego świata również jest postrzegana jako coś magicznego i niezrozumiałego.

Staram się pisać prostym językiem, aby czytało się łatwo i przyjemnie. Mam również nadzieje, że uda mi się rozbawić chociaż niektórych czytelników.

Tak więc zapraszam i życzę miłego czytania.

W krainie magii...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz