30 maja 2010

Tintii - kolorowe efekty zdjęć

Dosłownie przed momentem na Blogu Adriana (UbuCentrum.net) znalazłem bardzo ciekawy programik do modyfikowania kolorów na zdjęciach.
Sama aplikacja waży tyle co nic, ale za to ma niezły potencjał i można dzięki niej zaoszczędzić na prawdę sporo czasu.
Normalnie żeby uzyskać taki efekt jak obok. Musiałem poświęcić ponad godzinę na edytowanie zdjęcia w Fireworks CS3.
A Tintii zrobił to w 5 sekund. Jestem zachwycony i wniebowzięty.

Miałem co prawdą problem z instalacją programu, bo jak się okazało nie miałem go w moich repozytoriach, ale po kilku minutach z google udało mi się odnaleźć paczkę deb i pojechać z instalacją na skróty.

Gdyby ktoś nie mógł znaleźć to podaje linka 32-bit: tintii_2.2.3-1_i386.deb

Gorąco wszystkim polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz